2. august 2014

Åpen Pion eller Fantasiblomst

En fantastisk utstikker som gir store blomster, utrolig morro :-)

Stikk ut emnene, trekk ut og gjør kantene tynne, her har jeg brukt en plastskje. Som underlag bruker jeg en Petal Pad.

 Preg bladene med en veiner, disse kommer i mange forskjellige fasonger og størrelser, ta en titt her: http://www.kakebua.no/utstikkere/veinerbladpreger-til-blomster
Deretter bruker du en Balltool for å lage rufser på kanten av blomsten.

...så til tørk

 Når blomstene holder fasongen så monterer jeg de ved å bruke litt smeltet sjokolade. Sjokoladen gjør at jeg kan lage litt avstand mellom blomstene i tillegg til at den fungerer meget godt som lim.

 Kjernen på blomsten lager jeg her i en silikonform for medaljonger ....





 


 På denne blomsten har jeg tatt bort den største utstikkeren...





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar